sobota 9. marca 2013

You are my dream :)


Po škole som mala tréning , vraj má prísť nová trénerka. Rýchlo som ešte zbehla domov po veci a utekala na tréning. Troška som meškala tak som utekala rýchlo do šatne sa prezliecť, ešte rýchlo som si dala vlasy do drdolu a utekala do sály , už tam boli všetci aj tá nová trénerka. Vyzerala milo pristúpila som k nej a zoznámila som sa ňou „ja som Mischel ale volaj ma Misch " povedala som a usmiala som sa  „ ja som Dan“ povedala a zasmiala sa. "No tak ukážte sa" povedala  nám a my sme začali. Keď sme skončili zatlieskala nám a pochválila nás. Po tréningu som sa ponáhľala domov. Bol piatok a my sme sa s Natt dohodli že sa riadne rozbijeme a niekoho zbalíme. Keď som prišla domov Natt už bola v Klube. Rýchlo som do seba nahádzala Pizzu a utekala som si dať rýchlu sprchu, keď som bola hotová  dala som si jemný make-up a rýchlo sa obliekla. Mala som na sebe ružové šaty bez ramienok a čierno-ružové topánky na platforme zobrala som si kabelku ešte raz som sa pozrela do zrkadla , zamkla som dvere a zavolala si taxi.
         
                                                                     ****

V taxíku som  zavolala Natt nech objedná „Áno?“ Spýtala sa  „ Natt už som skoro pri klube, bež objednať. To čo vždy.“Ani som sa  nenazdala a boli sme pred klubom, zaplatila som a ponáhľala som sa do Baru. Ochrankáry ma už poznajú takže som nemusela stať v nekonečnom rade. Keď som vošla dnu už to bolo v plnom prúde, pri bare som si všimla Natt , tak som sa vybrala ku nej, zakryla som jej oči „ „Misch!!“ zasmiala sa a otočila sa ku mne .Vzali sme si poháriky, pripili si a kopli to do seba na ex. Dali sme si ešte 5 kôl a rozhliadli sa po klube. Drgla som do Natt. „To je Dan.“ Povedala som a zakývala som jej. „Kto?“ spýtala sa ma nechápavo. „Naša nová trénerka.“ Objasnila som jej . „Aha.“ Stihla ešte  povedať a Dan už bola pri nás. „Ahoj Misch.“ Usmiala sa  Dan. „Ahoj, Dan toto je Natt.“ Povedala som a ukázala na   Natt . „Ahoj.“ Usmiala  sa na ňu. Dan sa na nás krásne  usmiala. Troška som sa s Dan rozprávala a všimla som si že už tu neni Natt asi išla domov. Dan ma zavolala ku ich boxu všimla som si že je ich tam nejako veľa „ja vás tam nechcem otravovať Dan“ Dan sa len zasmiala a už ma ťahala za sebou „chalani toto je Misch“ povedala Dan .




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára