nedeľa 21. apríla 2013

Stay strong

Snažila som sa niečo napísať :) dúfam že to nieje až taé hrozné -_-


8.časť :

Pohľad Ang :

Z riaditeľne sme vyšli asi po 20 minútach. Pán Turner nám vysvetľoval  všetky pravidlá atď. Proste strašná nuda. Keď skončil dal nám inštrukcie kam máme ísť. Ešte že sme s May spolu v triede. Ale s naším úžasným orientačným zmyslom sme to asi po 10 min. hľadania vzdali. Sadli sme si na lavičku ku skrinkám a čakali. Aj keď sme nevedeli no čo. „Ang ?“ začala May. „Hmm?“ povedala som nezaujato. „Ang!“ drgla do mňa. Zdvihla som hlavu a pozrela som sa smerom, ktorým sa pozerala May. „OMG.“ tak toto je niečo. Bože prečo mi to robíš? Sú taký chutný! Našim smerom išli dvaja chalani. Úplne rozkošný. „Nespýtame sa ich kde máme tú triedu?“ May do mňa znovu drgla aby som začali vnímať. „OK. Poďme.“ zatiahla som ju za rukáv. Pomalým krokom sme išli k nim. Čím boli bližšie tím som bola nervóznejšia. „Hovor ty.“ pošepkala som May. Ona s chalanmi nikdy problémy nemala. Keď už sme boli od nich iba pár metrov konečne nás zaregistrovali. Stíchli a prišli až k nám. „Ahojte. Pomôžete nám? Nevieme nájsť našu triedu.“ May sa usmiala. Tiež som na svojej tvári vykúzlila úsmev. „Jasné.“ usmial sa prvý. „Aké máte číslo triedy?“ opýtal sa druhý. Podala som mu lístok na ktorom sme to mali napísané. „Hej budeme spolužiaci.“ usmiali sa keď si ho prezreli. „Poďte s nami.“ neprotestovali sme. Smerovali sme na druhý koniec chodby. „Ja som Marko a toto je Logan.“ predstavili sa po chvíli ticha. „May a Ang.“ usmiali sme sa. „Takže aj vy tancujete?“ nadhodila May. „Áno....“ odpovedal jej Logan. „Vy nie ste z Londýna.“ skočil u do reči Marko. „Nie. Sme s LA. Je to až tak poznať?“ odpovedala som mu ja pretože May s Loganom po sebe hádzali sladké pohľady a určite nás nevnímali. „Nemáte Londýnsky prízvuk.“ objasnil mi. Dopovedal a zastavili sme pred tmavohnedými dverami. Logan odvrátil pohľad od May a otvoril dvere. „Prepáčte pani u.....“ Logan nedohovoril pretože mu niekto skočil do reči. „Pán McCole a pán Johanson posaďte sa.“ spražila nás škaredím pohľadom a posunula si okuliare s obrovskými dioptriami na nose. „Koho ste so sebou priviedli?“ obrátila sa k chalanom. „Nové žiačky. Nevedeli nájsť triedu tak sme im pomohli.“ Logan zvodným úsmev obdaril May a obrátil pozornosť na učiteľku. „Oh áno. Pán riaditeľ mi spomínal že majú prísť nové študentky“ začala si nás nedvôverihodne prezerať. „a tiež spomínal že ste neboli tie najvychovanejšie študentky.“ zamračila sa. „Sadnite si. A žiadne vyrušovanie! Ja vám to tolerovať nebudem.“ s May sme na ňu pozerali ako na debila. Je pravda že sme na našej bývalej škole neboli žiadne neviniatka ale až také rebelantky sme neboli. Až na to auto čo sme s kamarátmi rozmlátili učiteľovi . Ale to sme bolo opitý! Pozrela som sa na May tá sa len zaškerila, potiahla ma za ruku k poslednej lavici pri okne a strčila ma na stoličku. Učiteľka začala niečo rozprávať ale ja som ju nepočúvala. Spomenula som si na minulý rok. Vtedy tu s nami Em ešte bola. Ona mi pomohla prekonať trému. Ona ma prehovorila k tomu aby som chodila na Umeleckú. Všetky nás podporovala. Bola  ako naša staršia sestra. Bola.. Už nie je. Už mi nepomôže, nepodporí ma. Ani som si neuvedomila a po líci my stiekla malá priezračná kvapôčka plná citov. Rýchlo som si ju zotrela a uistila sa či si ju niekto nevšimol. Vydýchla som si a zamerala svoj pohľad na nepríjemnú učiteľku. Vtedy sa ozvalo zaklopanie a do triedy vošla nízka blondínka.  Vyzerala tak na 25. „Prepáčte že vyrušujem.“ ospravedlňujúco sa usmiala na tú starú ježibabu „Som vaša budúca “učiteľka tanca“. Zajtra budeme mať prvú hodinu tak som vás prišla požiadať aby ste si doniesli úbory na tancovanie.“ usmiala sa a s ďalším ospravedlneným odišla z triedy.



  









Marko McCole











 Logan Johanson



















Lisa Davise - učiteľka tanca

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára