streda 10. apríla 2013

You are my dream 10.


„No dobre tak pôjdem“ usmial sa „a kde vlastne idete a skím ak sa smiem spítať „Ideme do luna parku a ide Natt moja naj kamoška a spolu bývajúca s frajerom a ešte traja chalani zoznámim ťa a ak chcú nech idú aj chalani“ usmieval sa od ucha k uchu bože aký bol zlatý „No dobre tak pri raňajkách sa ich to môžeme  spýtať“ „No dobre ja zavolám Lukasovi že o koľkej a kde sa stretneme ak chceš počkaj ma ak nie choď ku chalanom“ možno že to znelo ako keby som ho chcela vyhnať no nebolo to tak „počkám ak ty to nevadí“


S pohľadu Nialla

Kým misch bola v izbe tak som sa s chalanmi o nej rozprával „No čo aký mate na ňu názor?“ spýtal som a každého si premeral  pohľadom  „Je super je sexy má dobrú riťku“ Hazza kto iný „ale nie teraz vážne“ povedal Liam a ja som mu ústami naznačil ďakujem „Nialler od kedy ju poznáš si iný strašne si sa zmenil už nechoďýš po dome bez úsmevu ale uškrnaš sa ako pripečený myslím si že to dievča ma teba dobrý vpliv“ Liam ma jeho odpoveďou  zaskočil „Fakt sa usmievam ako pripečený?“ pozeral som na nich smutným pohľadom , myslel som si že láska na prvý pohľad neexsistuje ale už keď som ju v bare uvidel vybila mi dych ona je iná cítim to „nie ako pripečený ale ako zaľúbený skôr tak by som to ja osobne pomenoval“ zasmial sa Harry tak od neho by som takúto normálnu vetu nečakal „presne tak by som nazval ten tvoj úsmev zaľúbený ale dúfam že si sa zaľúbil správne nechcem aby si trpel“ ozval sa pre zmenu Liam „Chalani viem čo robím ona je iná a verte nebudem trpieť no aspoň dúfam“ „dobre chalani idem pozrieť čo robí Misch tak dlho hneď som tu“ vravel som a dvíhal sa zo stoličky „žiadne prasačinky tam hore“ „ Louis drž hubu “okríkol som ho a odišiel počul som že s niekim volá tak som išiel pomaly ku jej izbe akurát dovolala „Misch tak ma napadlo nešli by sme aj dnes niekam von?“ spýtal som sa trochu hamblive “Niall rada by som ale už niečo mám“ povedala  pozerala sa do zeme a niečo rozmýšľala „Niall tak ak chceš môžeš ísť s nami“ usmial som   sa lebo som sa  potešil  že budem snov aj dnes „Nebudem vám tam vadiť?“  „Bože nebuď ako malé decko keby že nechcem ak ta nevolám“ usmiala som sa „No dobre tak pôjdem“ usmial sa „a kde vlastne idete a ským ak sa smiem spítať „Ideme do luna parku a ide Natt moja naj kamoška a spolu bývajúca, s frajerom a ešte traja chalani zoznámim ťa a ak chcú nech idú aj chalani“ usmieval som sa od ucha k uchu  „No dobre tak pri raňajkách sa ich to môžeme  spýtať“ „No dobre ja zavolám Lukasovi že o koľkej a kde sa stretneme ak chceš počkaj ma ak nie choď ku chalanom“ „Počkám ťa ak ty to nevadí“ už vytáčala číslo a ja som si sadol na posteľ „Ahoj Zlato prepáč že som nedvíhala“ zlato ona má frajera tak toto ma zarazilo „Ehm dobre tak o 15:00“ „ aj ty mne maj sa tešim sa“ „No Lukas a mohli by sa pridať k nám aj moji nový kamaráty?“ „diki pa“  usmiala sa do mobilu a zložila.

s pohľadu Misch 

Videla som Niallov sklamaný pohľad ktorý  zakríval falošným úsmevom „Misch poď ideme sa naraňajkovať kým si volala chalani objednali pizzu dúfam že nevadí?“ bože čo by mi malo na tom vadiť ? „nie ja mám rada pizzu no skôr ju milujem“ uchechtala som sa , a už sme boli v kuchyni „Tak akú si dáš?“ ukázal mi Liam na krabice nakoniec som si vybrala syrovú mobil položila vedľa taniera a pustila sa do toho vedľa mňa sedel Niall a oproti Harry v tom zavibroval mobil  Harry a túším že aj Niall si všimli moje pozadie mala som ta štyri fotky s Lukasom na jednej mi dáva pusu na líce na druhej ja jemu tretia vyzerá ako keby že si chceme dať pusu na peri ale  nedali sme si a na štvrtej sme sa tak silno obímali ako málé deti všimla som si ich nechápavé pohľady na môj mobil „prečo sa tak pozeráte?“ aj keď viem prečo „Ja no my len tak máš pekné pozadie“ vykoktal sa konečne Niall videla som že ho to zaskočili a Harryho taktiež „Chalani vy si myslíte že to je môj frajer?“ pozerala som na nich zo zdvihnutým obočím „No vyzerá to tak“ ozval sa Harry „tak po prvé Niall je to Lukas, Styles neser ma síce ta nepoznám dlho ale schytáš“ Liam Louis a Zayn nás len nechápavo pozorovali „jááj tak prepáč ale naozaj to tak vyzerá“ „jáj no  nevadí len mi to bolo troška divné keď si mu povedala zlatko „My sa tak voláme od kedy sme boli na skúške do tanečnej proste to neriešte ale len aby ste vedeli keď mám chalana tak sa sním takto nerozprávam“ „vysvetlíte nám niekto o čom tu je reč ?“ no nech ešte ty začni „ no takže mám kamoša......“ kým som im to porozprávala bolo už najvyší čas ísť domov sa prichystať. „no chalani aby som nezabudla s Niallom a mojou partiou ideme do luna parku tak či by ste nechceli ísť snami?“ pozerala som na každého s spýtavím pohľadom „Sorry Misch ale už mám niečo s Pezz to je moja priateľka“ tak si domyslím nie ? pomyslela som si „ja som už s Dan dohodnutý“ „Aj ja som s mojou mrkvou“ zachichotali sme sa „Tak asi pôjdeme len mi dvaja Misch“ pozerala na mňa Niall „hej a ja som tu čo“ zamával nám rukou pred tvárou Hazza „Dobre tak pôjdeme  mi traja a  ešte tí s z našej partie“ usmiala som sa „chalani už musím ísť pripraviť sa stretneme sa pred luna parkom o 15:00 kúsok od Londýna dúfala som že to najdu  „áno viem ktorý myslíš je fakt super“ usmial sa hazza  „a dúfam že idú aj nejaké sexy kúsky“ zvodne sa usmial „bože Hazza a ja ty nestačím?“ zvodne som sa usmiala všimla som si Niallov divný výraz  „Akože nieže by si nebola kus práve naopak si veľmi pekná  ale jedine tak pre Niallera“ cítila som ako som sa žačínala červenať a Niall tiež nemal svoju prírodzenú farbu „óóó niekto sa nám tu červená“ bože Loui musel si to všimnúť?! „Bože chalani nechajte ich tak aj keď musím uznať že ste spolu sexy“ Liam veď ja sním nič nemám len som prevrátila očami „no dobre chalani je mi s vami fajn ale musím už ísť sa pripraviť“ vstávala som a pomaly išla ku dverám „Misch odveziem ťa?“ „nie netreba zoberiem si taxi“ jemne som sa usmiala „bože prestaň odveziem ťa“ pokrútil som očami „no keď inač nedáš tak fajn“ „tak sa mi to páči“ usmial sa chalani „díki za všetko chalani a Liam pozdrav Dan“ zakričala som mu a obúvala si Vans-ky  otvoril mi dvere a nechal ma vísť prvú nasadli sme do auta a viezli sa celú cestu sme sa o niečom rozprávali potom sme sa objali a odišla som keď som prišla domov bolo 13:15, Natt počúvala pesničky a poskakovala po byte ako švihnutá „no že si aj domov potrafila smiala sa na mne „bože Natt bola som preč jednu noc“ prevrátila som očami „Nevadí a kto je vlastne ten Niall?“ vyzul som sa a ťahalu ju do obivačky „Misch ako koho to máš oblečenie?“ ja som zabudla stále som mala na seba Niallové tričko a tepláky „Sadaj vysvetlím...“ a tak som začala povedala som jej všetko od v tedy čo sme boli v Bare až po to ako ma doviezol domov „Zlaté“ povedala a na hodila fake úsmev „Natt čo sa stálo?“ zas bola smutná „Nič Ryan snami nejde zas mu vraj do toho niečo prišlo“ bolo mi jej  ľúto ale naozaj sa v poslednej správal veľmi čudne „Natt už je 14:05 rýchlo nestihneme to ááá“ vyskočila som s gauča a utekala do izby sa pripraviť Natt sa zasmiala a tiež utekala do izby.....:) 



























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára