streda 10. apríla 2013

Stay strong



7.časť :

Pohľad Jess :

Ešte asi 15 minút nám tam vysvetľoval čo môžeme a nemôžeme robiť a potom nás poslal do našej triedy. „Nie si nervózna?“ opýtala sa ma Naty pred dverami našej budúcej triedy. „To zvládneme.“ povzbudzovala som ju ale aj seba. Pomaly som položila ruku na kľučku a otvorila dvere. Keď sme vstúpili všetky oči sa obrátili na nás. „Prepáčte, mi sme boli u riaditeľa.“ povedala som. „Áno, riaditeľ mi hovoril že majú prísť nové žiačky. Som pán Turner. Čo keby ste sa nám predstavili?“ usmial sa pán Turner. „Som Jess.“  usmiala som sa. „Naty.“ pípla. Neznášala takéto predstavovanie. Už som otvárala ústa že budem pokračovať ale pán Turner ma predbehol. „Dievčatá čo keby ste nám niečo zaspievali? Ste tu predsa kvôli spevu a pán Sawell (riaditeľ) mi hovoril že ste výborné speváčky.“ oh SHIT! Robí si srandu? Pozrela som sa na Naty. Vyzerala rovnako vystrašená ako ja. „No šup šup niečo mi zaspievajte.“ s Naty sme nič nepovedali. „Čo keby si ty zaspievala toto“ podal mi nejaký papier „a ty toto.“ ďalší papier podal Naty. Na vrchu papiera bolo tučným písmom napísané : „Taylor Swift - Mine“. Toto mám spievať? Robí si srandu? Fajn Jess dýchaj. Nádych, výdych, nádych ... „Jack zahráš to na gitare?“ pán Turner sa otočil k ostatným študentom. „Jasné.“ z lavice sa postavil chalan z dlhšími čiernymi vlasmi. Prešiel ku gitarám jednu si vybral a postavil sa vedľa mňa. Zapozeral sa na papier. „Slečna môžete začať.“ povedal mi. Pozrela som sa na Naty tá sa povzbudivo usmiala aj keď v očiach mala strach . To dáš! Pozrela som sa na Jacka a prikývla som. Začal hrať a ja som začala spievať prvé slová piesne. (  http://www.youtube.com/watch?v=snn_kZwdruM ) - Nádych, výdych- opakovala som si v duchu. Keď som sa trochu uvoľnila zodvihla som hlavu od papiera a pozrela som sa na svojich nových spolužiakov. Iba sedeli a pozerali na mňa. Je to až také zlé? Dýchaj Jess, dýchaj už je skoro koniec. Opakovala som si dookola. Posledné slová piesne. Konečne. Jack sa na mňa usmial a chcel odniesť gitaru a asi si sadnúť no pán Turner mu to prekazil. „Výborne slečna. Máte skvelý hlas. Jack mohol by si tu ešte zostať?“ opýtal sa milým tónom a hodil pohľad na Naty. „Zahráš na klavíry.“ oznámil mu. Jack len prikývol a sadol si ku klavíru.

Pohľad Naty:

Jess spievala famózne. A čo mám akože robiť ja? Toto bude trapas. Ako mám zaspievať  túto pesničku keď som ju počula asi 2-krát? Christina Perry - Jar Of Hearts. Prečo sa všetci pozerajú na mňa? Asi preto že by si už mala spievať. Jack sedí za klavírom a tiež zíza. Pozrela som sa na Jess prosebným pohľadom. Len sa pousmiala, prišla ku mne, potiahla ma za ruku a papier, ktorý som držala dala Jackovi. Začal stláčať klávesy, ja som už otvárala ústa aby som povedala že spievať nebudem ale zazvonilo. Ďakujem! Jack prestal hrať. „No tak slečna vypočujeme si vás na ďalšej hodine.“ zo stola si vzal papiere a odišiel.
















 Jack




Je taká... divná :D ale nemám nápady :/ dúfajme že ma niečo napadne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára