pondelok 8. apríla 2013

Stay strong



6. časť :
Pohľad Jess : 

Z Mekáča sme zamierili rovno k autu. James nás potom odviezol domov. Pomohol nám s nákupom a odišiel. „Nespravíme si filmový večer?“ navrhla som keď sme všetko poodkladali. „Jasné. To je super nápad.“ Ang sa na mňa usmiala. „Áno. Už dávno sme ho nemali.“ pridala sa aj Natt. „Fajn. Spravím popcorn.“ povedala May. Odišli sme do obývačky nájsť film. „Čo toto?“ ukázala som im Dobu Ľadovú 4 ( :D ) . „ÁNO!“ zakričali všetky naraz. Dala som CD do prehrávača a čakali sme na May. O chvíľu prišla ja s dvomi misami popcornu. Sadli sme si na gauč, pustili film a jedli popcorn. Keď film skončil bolo pol desiatej. Všetky sme sa podvíhali a snažili sa vyzbierať všetok popcorn, ktorý nám popadal. „Čo si zajtra oblečiete?“ opýtala sa nás Naty. „Ja neviem.“ povedali sme naraz. „Neviete aké má byť zajtra počasie?“ opýtala sa Ang. Všetky sme pokývali hlavami že nie. „Ok. Takže ráno vstávame skôr a dohodneme sa č na seba.“ nakázala nám Natt. „Ja si už pôjdem ľahnúť.“ povedala som keď sme mali všetok popcorn pozbieraný. „Aj ja som unavená.“ pridala sa Ang. „Tak ráno.“ zakričala ešte May. „Dobrú Ang.“ stihla som jej povedať ešte predtým ako zatvorila dvere do svojej izby. „Dobrú.“ zahučala na mňa už cez zavreté dvere. Na sprchu som sa vykašľala. Osprchujem sa ráno. Prezliekla som sa do pyžama, vyčistila som si zuby a ľahla do postele. Budík som si nastavila na pol 7. Dúfajme že si stihnem urobiť niečo s vlasmi. Bola som dosť unavená takže som zaspala rýchlo.

Ráno ma zobudil ten nepríjemný budík. Kebyže nie je na mobile tak ho asi rozbijem. Vyhrabala som sa s postele a zamierila som do obývačky pozrieť sa či už je niekto hore. Všetky už sedeli na gauči. Takže som zase posledná. „Dobré.“ usmiala som sa na nich. Tiež sa usmiali ale nič nepovedali. „Vonku je celkom pekne.“ skonštatovala Natt. „Mám nápad. Čo keby ste mi pomohli vybrať niečo na seba a potom by sme šli k May, Ang a k Naty.“ navrhla som s úsmevom. „Prečo najprv k tebe?“ protestovala Ang. „Pretože moje (!) vlasy vyzerajú ako hniezdo nejakých vtákov.“ odvrkla som. „Máš pravdu. Ideme k tebe.“ povedala Ang. Všetky sme vyšli ku mne do izby. Baby mi vybrali oblečenie, pomohli mi namaľovať a učesať sa. Takto sme to opakovali aj pri May, Ang a Naty. Už pred pol 9 sme stáli v chodbe a dohadovali sme sa kde sa stretneme. Nakoniec sme sa zhodli na Nando's. Do školy sme išli spolu pešo. 9:53 sme stáli pred riaditeľňou. May a Ang išli spolu. Ja som išla spoločne s Naty. „Slečny, dnes sa ešte neučíte. Dám vám rozvrhy, čísla skriniek a pôjdete do svojich nových tried.“ hovoril strašne rýchlo. Mala som pocit že ani nedýcha.













Outfit Jess

















Outfit May
















Outfit Naty

















Outfit Ang

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára