nedeľa 7. apríla 2013

You are my dream :) 9.


„Chalani poďte sem“ kričal nejaký debil pri dverách len som otočila hlavu a videla som ako sa všetci na nás hladia no skôr Harry Louis Liam a Zayn,  Niall len ospalo zodvihol hlavu a zakričal im „Padajte šibe vám už načisto?“ oni sa však ako drbnutý smiali aj keď neviem na čom „Niall som si nemyslel že si ako Harry“ smial sa ako s húlení  Zayn „Bože šnupli ste si niečo my sme nič nerobili“ už pomaly na nich kričal Niall vtedy mi to došlo veď ja som pri Niallovi v posteli len v nohavičkách a jeho tričku tak toto bude na dlho „Chalani v noci som sa zobudila lebo sa mi slníval zlý sen a bála som sa zaspať tak som išla k Niallovi“ hovorila som im ale stále sa smiali „Chanali Misch hovorí pravdu“ pozeral na nich už zobudení Niall „Tak prečo si neprišla ku mne užili by sme si to a už by si sa nikdy nebála“ ani nestihol dopovedať  postavila som sa z postele a utekala za ním „Fíha aká riťka“ smial sa Louis, „Styles keď ta chytím zabijem ťa“ kričala som po ňom a neprestávala utekať  akurát som utekala na schody a už som počula len buchot, schody som brala po dvoch a utekala ku Harrymu ten tam ležal rozčapený a keď som ho videla začala som sa tak strašne smiať že som si myslela že tam skolabujem „Chalani poďte rýchlo sem asi sa zušúľam“ tak som sa smiala že som padla až ku nemu na kolená keď prišli chalani začali sa tak smiať že koniec  keď ho uvideli ako tam leží  všetci sa smiali ako šibnutý  :D „Dobre chalani ukudnite sa“ vravela som im ja a pritom mi trhalo kútikmi „Niall vybral si si veľmi dobre“ počula som ako si pomedzi smiech šepkajú s Zaynom  rýchlo som sa otočila a načapala ich ako sa mi pozerajú na zadok ! hneď ako si to všimli že sa na nich pozerám začali sa obzerať a vydela som že im trhá kutikmi ale mne tiež veľa nechýbalo  a tak som sa žačala strašne smiať , keď sme sa konečne všetci prestali smiať tak som išla so izby si obliecť tie tepláky čo mi včera Niall požičal rozhodla som sa že im urobím raňajky a pôjdem domov pozrela som na mobil a mala som 14 nepriatych a 8 SMS som zvedavá kto vyvoláva 9 zmeškaných od Natt a zvišok od lukasa počkať Lukas až teraz som si spomenula  že sa dnes ide do Luna parku takže rýchlo som si napravila aspoň kúsok vlasy vykonala rannú hygienu a išla zavolať Lukasovi a Natt  najprv Natt to bude trocha horšie dva razy zazvonilo a potom zodvihla „ Misch kde vieš ako sa o teba bojím šibe ty prečo si sa neozvala?“ už vidím tú kázeň :D keď prídem domov „Natt upokoj sa som pri chalanoch prídem  okolo 12:30 domov a inač ideš aj ty dúfam?“ rýchlo som zmenila tému nech to už nerieši „Hej a čože ste robili a áno idem ale aj s Ryanom“ ryan je jej priateľ celkom v pohode chalan „Bože ty si už ako Harry“ len sa zasmiala „Počkať kto je Harry?“ uplne som zabudla že ich nepozná „Doma ty vysvetlím no dobre maj sa idem ešte zavolať Lukasovi“ cítila som ako sa usmiala vždy si myslela že medzi nami niečo je no je na omile „Maj sa a pozdravuj chalanov aj keď ich nepoznám“ „Pozdravím maj sa“ ukončila som hovor a vo dverách sa zjavil Niall „Misch tak ma napadlo nešli by sme aj dnes niekam von?“ opýtal sa „Niall rada by som ale už mám niečo“ usmiala som sa a potom ma napadlo že nech ide s nami „Niall tak ak chceš môžeš ísť s nami“ usmial sa asi sa potešil  „Nebudem vám tam vadiť?“  „Bože nebuď ako malé decko keby že nechcem tak ta nevolám“ usmiala som sa „No.... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára