štvrtok 4. apríla 2013

.You are my dream :) 8.

„Horor!“ skríkol zrazu Niall ja som na neho pozerala pohľadom  či mu šibe  „ nie Niall ja sa bojím naozaj“ pozerala som na neho pohľadom prosím nie „Však čoho sa bojíš veď som tu s tebou“ usmial sa a tým ma prehovoril . Chalani sa na neho vďačne pozerali „ďakujeme Niall“ povedali naraz a ja som sa začala smiať „ešte som nepovedala že súhlasím“ povedala som im posmešne „Prosím Misch“ pozeral na mňa pre zmenu Harry „Bože vy ste hrozný“ prevrátili som očami „ďakujeme Misch“ usmiali sa na mňa a už vyberali čo ideme pozerať  „Paranormal Activity 2“ skríkol Niall pozerala som na nich pohľadom čo hovoril za všetko „ja sa bojím“ pozerala som sa na nich a jedno oko krila za Nialla „veď sa neboj aha koľko nás tu máš“ ozval sa Zayn „však práve preto“ zachichotala som sa a film už začal , keď išla strašidelná scéna skrila som si oči sa Niallov chrbát keď film skončil ďakovala som bohu že som to prežila bez ujmy na zdraví „No tak chalani ja už pôjdem Natt sa určite už bojí že kde som toľko“ zodvihla som sa a kráčala do chodby „ Misch šibe ty v túto nekresťanskú hodinu?“ pozeralo na mňa 5 párov očí „Niall zavolám si taxi“ „Ty chceš ísť po hororovom večeri taxík sama domov?“ opýtal sa teraz pre zmenu  Harry pri tej predstave ma striaslo „No ták Misch môžeš spať v hosťovskej „No dobre vidím že nemám šancu protestovať“ „Správne no poď ukážem ty hosťouskú“ ani som nestihla chalanov pozdraviť a už ma ťahal Niall za sebou keď sme boli už v izbe tak som si chcela vipitať niečo na spanie ale bolo mi to dosť trápne „Niall ....ehm no je dosť trápne ale nepožičal by si mi nejaké tričko na spanie?“ cítila som ako som sa začala červenať  TRAPAS povedala som sisama pre seba  „Jasné choď sa osprchovať a nechám ty ho na posteli“ usmial sa ani som nestihla povedať  ďakujem a už odišiel nevadí tak som išla do sprchy nechala som si stekať horúce kvapôčky vody na moje nahé telo a keď som tam bola dostatočne dlho vyšla som von osušila sa a zabalená v osuške so vyšla von na šťastie tam nik nebol obliekla som si Niallové tričko a zaľahla do postele. Sníval sa mi strašný sen zobudila som sa celá spotená a ďakovala bohu že je to len sen , ľahla som si na späť ale nevedela som zaspať lebo som sa bála tak som sa rozhodla  že pôjdem k Niallovi. Vyšla som s pod horúcej prikrývky a išla na chodbu stále som sa bála tak som pošpičkách rýchlo prebehla na druhé poschodie aby som náhodou niekoho nezobudila prišla som pred Niallové dvere a pomali ich otvorila „Misch prečo nespíš?“ ozval sa Niall a vyzeral že tiež nemôže spať  „Niall viem že je to divné že prídem v strede noci len tak ku tebe ale ja sa bojím“ zachichotala som sa aby ma počul len on kedže som stále stala medzi dverami  „Misch neni to divné ani ja nemôžem spať tak poď sem a nestoj tam od kryl prikrývku a ja som pomaly zatvorila dvere a ľahla som si k nemu „Prečo nemôžeš spať Misch?“ spítal sa ma Niall „Snívalo sa mi niečo hrozné a potom som už nevedela  zaspať  a ty ?“ ležali sme a pozerali sme si do očí bolo to krásne ale s Niallom nie niežeby sa mi to nepáčilo praveže naopak bolo to dokonalé len... „Ale len tak som rozmýšľal“ nechcela som vyzvedať  „Ale len tak o živote že čo by som robil bez týchto bláznov aké by to bolo byť obyčajný chalan a tak“ usmial sa úprimne „Misch ak ty to nevadí ja už pôjdem spať lebo som unavený“ usmial sa a zívol si „Akurát som to chcela povedať“ zachichotal sa „Dobrú Misch“ „Dobrú Niall“ hneď potom sme zaspali 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára