utorok 2. apríla 2013

You are my dream :) 7.


„Pôjdem tam kde ma zoberieš“ usmiala som  „Tak ak chceš mohli by sme ísť na večeru a potom ku nám domov tam by sme si mohli pozrieť nejaký film aj s chalanmi“ „Tak to prvé môže byť ale to druhé?“ pozerala som na neho pochybovačne „Niall ja vás nechcem otravovať“ povedala som po chvíľke ticha „Bože Misch ty trúba prečo by si nás mala otravovať?“ spýtal sa nechápavo „Tak a nebude to divné?“ pokrčila som jedno obočie a pozerala na Nialla „Bože Misch prestaň! “usmial sa ďalej som to už neriešila a odišli sme do mesta  , keď sme boli v Nando´s objednali sme si a rozprávali sa. Zistili sme o sebe veľa máme toho toľko spoločného. „Misch poď  ideme  k nám“ ani som nestihla reagovať a už ma ťahal za sebou , pri pokladni sme zaplatili a išli ku chalanom ani som sa nenazdala a už sme boli tam , Niall zaparkoval do garáži a ako gentleman mi otvoril dvere. „chalani sme tu“ zakričal Niall na celý dom , nikto nikde nebol a bolo tam až podozrivé tiché síce som ich nepoznala dlho vedela som že sa to na nich nehodí „Niall oni niečo chystajú“ len sa zasmial „Neboj sa tak poď vyzuj sa a poď do obyvačky“ akurát som si vyzúvala Vans-ky keď ma niekto oblial ľadovou vodou obzrela som sa a už som ich iba videla ako sa na mne ujebávajú „Louisss ja ťa zabijem“ kričala som najviac ako som vedela „ale nóó mrkvá nehnevaj sa“ usmial sa ako nafajčený „to čo malo znamenať  ?“ opýtala som sa s takými nervami že koniec „Privítací ritual“ usmial sa Harry ktorý držal v ruke sáčok s múkou „Styles ani to neskúšaj varujem ťa“ ten sa len škodoradostne uškrnul ja som sa rozbehla ani neviem kam a ten debil za mnou utekal „Niall pomôž mi prosím“ kričala som najviac ako som vedela ale všimla som si že Nialla držia Liam a Louis za ruky aby neutekal . Rozbehla som sa po schodoch  a Harry utekal za mnou no stou mojou šikovnosťou som sa vyšmykla a padla Harrymu rovno pod nohy on neváhal a vysypal na mňa celú múku škodoradostne sa usmial a potom všetci vybuchli do hrozného smiechu keďže  Niall mal taký nákazlivý smiech tak  som sa začala smiať aj ja , všetko sa na mňa lepilo a išlo mi to poriadne na nervy zišla som k Niallovi že nech ma zavezie domov nech sa osprchujem „Misch šibe ty veď budeš chorá  pod tu sa osprchuješ a ja ty niečo požičiam a môžeme ísť pozerať“ nemala som šancu protestovať  tak som len mlčky išla za Niallom celá zlepená stej muky a vody chalani sa váľali po zemi a chytali si bruchá od smiechu „No HA-HA“ zakričala som im ironicky Niall ma zaviedol do jeho izby kde ma aj kúpeľňu , podal mi šede voľné tepláky čierne voľné tričko a  osušku poďakovala som mu a zamkla som sa v kúpeľni vyzliekla som sa a vošla do sprchy nechala som si teplé kvapôčky vody stekať po tele a uvoľnila sa, trvalo mi hodnú chvíľu zmyť to zo seba keď som si bola istá že mám všetko dole zmyla som si vlasy a vyšla von. Obliekla som si spodné prádlo a potom to čo mi požičal Niall bolo mi to trocha veľké no neriešila som to našla som tam fén tak som si len narýchlo vyfúkala vlasy a vyšla von z kúpeľne Niall sedel na posteli a niečo písal do mobilu keď si ma všimol odložil mobil a prešiel ku mne „no čo môžeme ísť dole?“ spýtal sa ma tak sladko „Dúfam že už nemajú nič v pláne“ zasmiala som sa a spolu sme zišli do obyvačky sedeli tam všetci a niečo pozerali s Niallom sme si prisadli „Tak Misch čo by si chcela pozerať ?“ opýtal sa ma Zayn „Ja neviem mne je to jedno vyberte vy“ usmiala som sa na nich. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára