utorok 2. apríla 2013

Stay strong



5.časť :

Druhý nevyzeral zle ale toľko laku na hlavu by som si nedala ani ja. Mohla by som si z jeho vlasov spraviť rampu na skateboard-ovanie. Fajn trápne ticho. Ja som sa ho rozhodne prerušiť nechystala. „No Liam nepredstavíš nás?“ nakoniec ho prerušila Ang. Oni sa poznajú? Asi áno. „Jasné. Toto je Niall, Louis, Harry a Zayn. A ja som Liam.“ všetci sa na nás začali usmievať. „Ja som May.  Toto je Jess, Ang a Naty“ úsmevy ala Hollywood. Oh zase to trápne ticho. „Asi by sme už mali ísť.“ nadhodila som. „Ešte sme nenakúpili všetko a neviem ako vy ale ja som hladná.“ dodala som po chvíli keď sa ani jedna nepohla. „Fajn ideme.“ zavelila Naty a to sme sa všetky vybrali ku košíkom. „Prevezieš ma ešte?“ opýtala som sa jej. „No fajn. Tak nie.“ sama som si odpovedala na otázku keď som videla jej výraz. Jess s Ang sa začali smiať. Hodila som po nich vražedný pohľad. Vzala som si košík. „Idem sama.“ nečakala som kým niečo povedia a vyrazila som. Keď som prechádzala okolo chalanov nahodila som úsmev a pozdravila sa. Chodila som pomedzi regáli a hádzala do košíka všetko čo mám rada. Prečo sa muselo všetko ta pokaziť? Prečo vždy keď je to všetko nádherné sa stane niečo čo to všetko pokazí. Prečo je život taký ťažký? Prečo mi to urobil? May si úplne sprostá! Prečo si sa doňho zaľúbila? Pri predstave ako sa včera olizoval s tou blonďavou kurvou sa mi nahnali slzy do očí. May si krava. Krava! Krava! Ako sa môžeš zaľúbiť do niekoho s kým si sa videla 5-krát? Ale Josh je taký sladký, milý a sexy. OK! Ja sa rozprávam sama so sebou. Som na tom veľmi zle. Musím sa s niektorou s báb porozprávať. Jess. Keď budeme doma zájdem za ňou. Ona mi určite poradí. „Hej si v pohode?“ bola som ponorená do svojich myšlienok až tak že som si nevšimla že pri mne niekto stojí. Harry a skateboardová rampa. „Jjasné. Prečo by som nemala biť?“ opýtala som sa. „No napríklad preto že tu stojíš už asi hmmm, 5 minút.“ povedal Harry. „Alebo preto že stojíš pri kondómoch?“ doplnil ho skate... Zayn. Až teraz som si uvedomila kde som. May! Prečo si nedávala pozor kam ideš? A prečo si zastala? Rýchlo niečo vymysli! „Ja no neviem sa rozhodnúť.“ povedala som prvú blbosť, ktorá ma napadla. To som si nemohla vymyslieť niečo lepšie? Trapás. Harry a Zayn sa na mňa tak divne pozreli. „Chceš poradiť?“ opýtal sa ma Harry a nahodil flirtovací úsmev. „Jasné.“ úsmev som mu oplatila. Harry prišiel bližšie k regálu a začal sa prehrabovať v krabičkách kondómov. Zayn tam len stál a zmätene na mňa pozeral. Prosím len nech tadeto nepôjdu baby. „Čo tieto?“ otočil sa na mňa Harry s krabičkou Durexov. „Tie sú super.“ usmial som sa a chcela som čo najrýchlejšie zdrhnúť. Keď som od chalanov bola dosť ďaleko spomalila som. Potrebujem nájsť baby. Začal som chodiť po celom obchode a hľadať ich. Našla som ich pri alkohole. To som si mohla domyslieť. Ich košík bol skoro plný. „Ahojte.“ prišla som bližšie a usmial som sa. Ang sa mi pozrela do košíka a začala sa strašne smiať. Naty a Jess nechápali. Pozerali sa na Ang pohľadom -Je - Ti - Dobre? - Ang sa neprestávala smiať len ukázala na môj košík. Naty a Jess sa tam pozreli a tiež spustili smiech. Znovu som nechápala. Aha, kondómy. „Nesmejte sa! Potom vám to vysvetlím.“ povedal som im. Ešte chvíľu sa smiali ale potom sa ukľudnili. Do môjho košíka sme dali alkohol a šli sme k pokladni. Zaplatili sme a išli sme to odniesť Jamesovi do auta. Jamesovi sme povedali nech nás ešte počká že sa ideme najesť. Najesť sme sa išli do Mekáča.                
Sadli sme si k stolu, začali jesť a baby hneď začali s výsluchom. „No tak čo tie prezervatívy?“ pri poslednom slove Jess stíšila hlas. „No viete ako som odišla?“ prikývli „Tak som chodila po obchode a nejak som sa zamyslela. Potom prišiel Harry a Zayn že či som v poriadku. Ja som zo začiatku nechápala. Potom mi povedali že tam asi 5 minút stojím pred prezervatívmi.“ baby spustili smiech. „Môžem to dopovedať?“ spražila som ich prísnym pohľadom. „A prvé čo ma napadlo a čo som im povedala bolo že sa neviem rozhodnúť. Tak mi Harry poradil a ja som zdrhla.“ dokončila som to a oni sa začali smiať. Znova. „No mali by sme už ísť.“ povedala Ang keď sa ukľudnili. Až teraz som si všimla že sme všetko zjedli. 

















Taká oničom :) Číta to vôbec niekto? :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára