nedeľa 31. marca 2013

Stay strong



4.časť :
Pohľad Ang :
Sadli sme si na gauč a nastalo ticho. „Zavoláme Jamesa.“ navrhla Jess. James je náš šofér. Nemáme žiadne služobníctvo okrem Jamesa. Vozí nás keď niekam potrebujem ísť. Býva neďaleko. „Zavolám mu.“ povedala Natt. Chvíľku volala a potom zložila. „Príde o 5 minút.“ oznámila nám. „Tak kam pôjdeme?“ opýtala sa Natt. „Nakúpime jedlo a potom si zájdeme na obed.“ May sa usmiala. Všetky sme súhlasili. O chvíľku neskôr už zvonil James. Všetky sme sa zdvihli vzali peniaze a išli otvoriť dvere. „Kam to bude slečny?“ James sa na nás otočil keď sme všetky nasadli. „Do nákupného centra.“ odpovedala mu Jess. Cesta prebiehala v tichosti. Do nákupného centra sme sa dostali za 20 minút. Vystúpili sme a Jamesovi povedali aby nás počkal. V nákupáku sme zamierili nakúpiť jedlo.
Pohľad May :
Vzali sme si dva košíky. „Naty však ma povozíš.“ urobila som na ňu psie oči. „Prosím.“ presviedčala som ju. „Fajn. Nasadaj.“ há! Môjmu psiemu pohľadu nikto neodolá. Nasadla som si do vozíka a do druhého si sadla Ang. „Poďme k sladkostiam!“ rozkázala som a Natt ma so smiechom tlačila k sladkostiam. Jess s Ang boli hneď za nami. Keď sme prechádzali k sladkostiam  všetci sa na nás začali pozerať, fotiť si nás a starí ľudia sa na nás smiali. „Poď bližšie k regálu.“ povedala som Naty keď sme boli pri sladkostiach. Prišla bližšie a ja som začala všetky sladkosti, ktoré máme radi hádzať k sebe do košíka. Ang robila to isté na druhej strane. „Ale no ták predsa nechcete vziať všetko.“ smiala sa Jess keď zbadala čo sme všetko pohádzali do košíka. „Áno!“ odvetila som rázne. „A ešte sme neskončili.“ dodala so smiechom Ang. Konečne! Je to znovu ona. Znova sa smeje. „Fajn dievčatá ale my ideme na Oreo.“ povedala som im a Nat sa rozbehla. Ale to robiť nemala. Narazila do ďalšieho košíka. Nám sa nič nestalo. To sa ale nedalo povedať  o druhom košíku. Celý sa prevrátil a vysypal. Pozrela som sa na Nat, ktorej trhali kútiky. „Sorry.“ povedala som lebo som videla že z Naty nič nevyjde. Natt to už nevydržala a začala sa smiať nahlas. „Ha ha ha veľmi smiešne! Si slepá alebo čo?“ spýtal sa chlapec, ktorý prišiel k tomu čo tlačil vozík. „Asi by si mala vliezť.“ povedala Naty a znovu sa začala smiať. Chalani ako by si iba teraz všimli že som tam aj ja. Obaja sa pozreli na mňa. Ja som sa postavila a vyskočila z vozíka. „Ste normálne?“ Jess a Ang došli. Ang bola stále vo vozíku. Obidve sa pridali k Natt. Tiež sa začali smiať. Som jediná, ktorej to nie je smiešne? „Prepáč, nechceli sme.“ povedala som a škaredo som sa pozrela na moje „ kamošky“. Tie dostali ešte väčší výbuch smiechu. Začala som im zbierať nákup naspäť do košíka. Pridali sa aj chalani. „Toľká škoda.“ povedal blondáčik, ktorý stál vedľa mňa. Zbieral cukríky, ktoré sa rozsypali. Počula to aj Ang a dostala ešte väčší záchvat. Skúšala sa postaviť z vozíka ale nejak to nezvládla a spadla. Tým pádom prevalila aj košík, s ktorým skončila na zemi. Tak toto mi už smiešne prišlo a vybuchla som aj s babami do obrovského smiechu. Aj chalani sa začali smiať. Ang ležala vedľa košíka a smial sa s nami. Jess začali tiecť slzy. Takto sme sa tam smiali až pokým neprišiel ďalší chalan. Všetci chalani zmĺkli a otočili sa na toho čo prišiel. „Čo ste spravili?“ opýtal sa chalanov. „My? My nič! To oni.“ povedal jeden z nich. Chalan sa zameral na nás. Najprv sa pozrel na mňa a Natt, Jess a zastavil sa na Ang, ktorá stále ležala na zemi. Prišiel k nej postavil ju a pozeral sa na ňu. „Ahoj.“ pozdravil sa jej po chvíli ticha. Ang sa na neho usmial a odzdravila ho. „Asi by sme to mali pozbierať.“ Jess znovu začala trhať kútikmi. Takže mi sme zbierali náš nákup a ony ten ich. Mali sme to skôr ako ony tak sme im išli pomôcť. Všetko sme pozbierali a vtedy došli ďalší dvaja. Jeden krajší ako druhý. Začala som si ich prezerať. Jeden mal kučeravé vlasy, a celkom svalnatú postavu. Na očiach slnečné okuliare, vlastne všetci mali slnečné okuliare. Krásny úsmev - bol jediný čo sa usmieval. Ostatný sa buď mračili alebo mali Poker face. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára