utorok 26. marca 2013

you are my dream :) 6.


Sorry že tak neskoro :) :)




Len  sa chytil za hlavu a to som hneď pochopil Liam sedel mlčky vedľa nás a len nás sledoval „Inač 
prečo si prišiel tak neskoro?“ spýtal sa ma s plnými  ústami Louis „Bol som odprevadiť Misch“ nechcel som chodiť okolo horúcej kaše tak som mu to povedal na rovinu „Nejdeš na to nejako rýchlo Horan?“ ježiš  hneď som vedeľ  na čo ten debil naráža „Nie som Harry“ povedal som mu už s nervami  „Veď klud nerozčuľuj sa“ „Okej nechaj to tak nerieš to“ na súhlas len prikývol. Urobil som si raňajky a odišiel do izby tam som sa naraňajkoval a rozhodol som sa že zavolám Misch predsa bolo včera už dosť neskoro možno že už spala. Keď som dojedol urobil som si ranu hygienu a obliekol som sa mal som na sebe biele tričko s potlačou a čierne rifle klasika , keď u som bol oblečený rozhodol som sa že jej zavolám.


S pohľadu Misch


Keď som dopila kávu rozhodla som sa že sa pôjdem osprchovať  išla som do izby zobrala všetky potrebné veci a odišla do kúpelne zamkla som sa a zhodila zo seba pyžamo  a vliezla do sprchy nechala som na seba kvapkať horúcu vodu a len tak som rozmýšľala asi po pol hodine som si zmyla vlasy a vyšla von rýchlo som sa zabalila do uteráka a vyšla do izby . V izbe som si sadla na posteľ a len tak pozerala do blba akúrat som sa chcela ísť obliecť zazvonil mi mobil volalo utajené číslo najprv som nechcela zodvihnúť no potom som sa rozhodla že zodvihnem keď som počula kto mi volá mala som chuť skákať jačať bežať a ešte neviem čo všetko „Ahoj Misch tu Niall“ „Ahoj  Niall“ chcela som sa ho spítať čo chce ale spomenula som si na tú SMS „ Ehm..no ja neviem ako ty to povedať  ale nezašla by si so mnou dnes von?“ spýtal sa s nádejou v hlase „No ak chceš tak v pohode“ „ Misch keby že nechcem tak sa nepítam ty trdlo“ zasmiali sme sa obi dvaja „No tak prímaš?“ „No dobre tak kde sa stretneme?“ „No tak prídem po teba o 17:00 môže byť?“ „jasné tak o 5 pri mne maj sa“ zrušila som hovor a išla som sa najesť urobila som si omeletu a pustila sa do toho keď som dojedla dala som riad do umyvačky a išla som sa pripraviť. Vyžehlila som si vlasy dala jemný make-up obliekla som si modré rifle čierne tielko a k tomu sako keď som bola hotová pozrela som na mobil kde ukazovalo 16:21 ešte som mala chvíľu čas tak som si zapla notebook prihlásila som na na twitter a na facebook  hneď ako som sa prihlásila na facebook blikla mi správa od Lukasa. Lukas je môj najlepší kamarát veľmi dobre si sním rozumiem no späť k téme „Misch nepojdeš zajtra s nami a partiou do Luna parku? :))“ „Dobre pôjdem  ale pôjde aj Natt aby bolo jasné!“ „veď dobre už som jej aj tak volal“ „Lukas sorry ale už musím ísť zajtra zavolám :))“ „ok“. Ešte som pozrela twitter nič nové odhlásila som sa a pozrela na hodiny bolo 16:52 tak som sa rozhodla že pomaly pôjdem zobrala som si mobil kľúče obula som si čierne Vans a zamkla byt cestou dole som napísala Natt SMS že prídem neskoro že nech ma nečaká. Keď som zišla dole čakal ma tam už Niall usmial sa na mňa a skoro ma dostal o kolien čo to trepem mala by som si dať poriadnu facku aká som jebnutá . „Wau vyzeráš úžasne“  určite som sa musela červenať „ty tiež niesi na zahodenie tak kde ideme ?“ spýtala som sa ho „Kdeby si chcela ísť ?“ usmial sa a otváral mi dvere do Auta. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára