pondelok 25. marca 2013

Stay strong



3. časť :
Pohľad Ang :
„Počkaj.“ zakričal Liam keď som chcela otvoriť dvere. Otočila som na neho. „Nedala by si mi svoje číslo? Super sme si pokecali.“ vypadlo z neho na koniec. Že super sme si pokecali. Ha ha ha. Ale je zlatý a má krásne oči. Zahnala som tieto myšlienky. „Daj mi mobil.“ nastavila som ruku a usmiala som sa. Liam mi podal mobil a ja som mu uložila moje číslo. „Poď sem.“ povedala som mu. On sa na mňa nechápavo pozrel ale prišiel ku mne. „Usmej sa.“ prikázala som mu, dala som si hlavu bližšie k jeho, vyplazila som jazyk a odfotila nás. Mobil som mu vložila do ruky a s „Ahoj.“ som ho nechala na terase. Uvidela som Nat a tak som zamierila rovno k nej. „Kam si zmizla?“ opýtala sa ma hneď ako som sa dostala k nej. „Prišlo mi zle. Bola som vonku.“ objasnila som jej. „Ideme nájsť baby a pôjdeme domov. Dobre?“ povedala a ja som len kývla hlavou.
Pohľad Nat :
Hneď som vedela kde May bude. Rovno som zamierila k baru. May sedela na stoličke a bavila sa s Joshom. „Hej May my už ideme.“ povedala som jej. „May ešte nechoď.“ presviedčal ju Josh „Pôjdem ťa odprevadiť. Zostaň.“ Josh nahodil psí pohľad a May ako inak neodolala. S obomi som sa rozlúčila. -Takže teraz idem nájsť Natt a Jess- pomyslela som si. Dlho som ich hľadať nemusela pretože som videla Jessinu blonďavú hlavu. Zamierila som rovno k nim. „May zostáva.“ oznámila som im. Cesta domov prebiehala v tichu. Každá sme rozmýšľala o svojom. Domov sme dorazili za chvíľu. Babám som popriala dobrú noc a vyrazila smer posteľ. V izbe som zo seba zhodila oblečenie, odlíčila som sa a obliekla som si obrovské tričko na spanie. Vliezla som do postele a ani neviem ako som zaspala.                                                                                                                                                            Zobudila som sa celkom skoro. Pre mňa je 9:48 skoro. Vyliezla som z postele a zamierila do kúpeľni. Hlavo ma nebolela. Včera som toho toľko nevypila. Umyla som si tvár, zuby, prečesala vlasy. Z kuchyne bolo počuť hlasy tak som sa vydala tam. Všetky tam sedeli. „Dobré ráno.“ pozdravila som ich. „Čo máme na raňajky?“ opýtala som sa pretože mi bolo divné že naraňajkujú. „Nič.“ povedali všetky naraz. „Tak fajn. Ideme na nákup.“ zavelila som. Všetky sa postavili a odišli. Predpokladám do kúpeľní alebo svojich izieb. Ja som urobila to isté. Zamierila som do izby, k šatníku. Pozerala som sa do skrine ale nevedela som si vybrať. Musela som tam stáť dlho pretože ma Ang totálne naľakala keď povedala že si mám konečne vybrať.
Pohľad Ang :
Keď Natt povedala že ideme do obchodu hneď som odišla do kúpeľne a vykonala rannú hygienu. Potom som sa išla obliecť. Vzala som si potrhané rifle, čierne tielko, modro-čiernu károvanú košeľu a modré Conversy. Vlasy som si nechala rozpustené a šla som pozrieť ako sú na tom ostatný. Nikde som nikoho nevidela tak som otvorila dvere, ktoré sú vedľa mojich. Tam má izbu Natt. Pozerala som sa na ňu ako stojí pred šatníkom. „No tak vyber si konečne niečo.“ vyhŕkla som. „Pomôžeš mi?“ povedala po chvíli. „Jasné.“ usmiala som sa na ňu. Prešla som k jej skrini a začala som sa v nej prehrabovať. Vybrala som jej rifle, biele tielko, šedé tričko, hodila som to po nej a odišla som z izby. Zamierila som ku mne kde som jej našla moje obľúbené Ugg. Keď som sa k nej vrátila bola už oblečená. Podala som jej topánky a ona sa obula. „Nepôjdeme skontrolovať aj May a Jess.“ navrhla som a Natt súhlasila. Najprv sme išli k Jess. V izbe nebola tak sme prešli ku kúpeľni. Jess stále pred zrkadlom v pyžame a žehlila si vlasy. Obidve sme sa začali smiať a Jess po nás hodila nenávistný pohľad. „Vyberieme ti oblečenie.“ povedal som za nás obe a ťahala som Natt preč od kúpeľne. „Ďakujem.“ húkla ešte Jess. Zatvorila som dvere aby sa Natt konečne prestala smiať. „Nechápem čo ty je smiešne.“ prehodila som. „Níč.“ pípla nevinne a začala sa prehrabovať v Jessinom neporiadku. Od niekiaľ vytiahla potrhané rifle a rifľovú vestu. „Čo toto?“ ukázala som na krémové tielko. „To je super.“ Natt sa usmiala. Ešte sme jej našli topánky a položili to na posteľ „Idem pozrieť k May.“ oznámila som. „Ja zostanem tu.“ Natt sa usmial a zamierila k May. Pri jej dverách som zastala a počúvala som. Ticho. Vstúpila som a May sedela na zemi pred šatníkom. Asi si vyberala topánky.  Keď ma zbadala usmiala sa. „Vyzeráš skvele.“ povedala a znovu sa otočila k šatníku. May mala oblečené čierne jeansy, biele tielko a na zemi vedľa nej ležala bunda. Mala „FAKE“ náhrdelník a mašličkové náušnice. „Mám ich.“ vypískla a tím ma prebrala. Vybrali si ružové Vansy. „Tak už by sme mohli ísť.“ povedala, vzala bundu a spolu sme išli von z jej izby. Na chodbe sme sa stretli s Natt a Jess a išli sme do obývačky.















 Outfit Ang















 Outfit Natt

















Outfit Jess














Outfit May

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára