nedeľa 17. marca 2013

You are my dream :) 5.



 Sorry za chyby :D :D troška nudná nevad :D :D 


S pohľadu Misch


Keď som si dočítala SMS nevládala som už odpísať tak som sa rozhodla že mu zajtra zavolám. Položila som mobil na nočný stolík a hneď zaspala.
                                                                 *****                                      

„Vstávaj Vstávaj“  húkala mi Natt do ucha ako zmyslov zbavená
„Nechaj ma spať!“ húkala som po nej
„Ťažká noc čo?“
„Ježiš ani mi nehovor“ chytila som sa za hlavu a pokúsila som sa sadnúť ale bolesť  hlavy ma premohla
„prosím donesieš mi tabletku“ pozrela som na ňu prosebným pohľadom
„Jasné“ usmiala sa a odišla do kuchyne
„na tu máš“ podala mi Natt  tabletku zapila som ju vodou a pohárik som položila na stolík
„no tak ako bolo ?“ spýtala sa ma s nedočkavosťou Natt
„Celkom v poho  prečo si odišla tak skoro ?“
„tak už ma to tam nebavilo a ty si sa rozprávala s Dan tak som odišla“ usmiala sa na mňa Natt
„Jááj no dobre ale nabudúce mi daj aspoň vedieť“ usmiala som sa na ňu a bolesť  hlavy konečne ustupovala, pozrela som sa na mobil koľko je hodín bolo presne 12:52 divila som sa sama sebe že som tak skoro vstála, keď som si pozerala SMS našla som tam tú od Nialla musela  som sa usmiať
„čo sa usmievaš ako pripečená?“ spýtala sa ma Natt
„ale nič“ chcela som ju trocha ponaťahovať  viem že to neznáša
„Vrav nemám náladu na to tvoje naťahovanie!“ videla som že zúri
 „No dobre bol ma včera jeden chalan odprevadiť“ pozerala na mňa s vypúlenimi očami
„No vrav aké to bolo kto bol kde ste sa spoznali všetko musím vedieť“ Zavalila ma toľkými otázkami že som mala chuť jej niečo povedať ale predsa je to Natt
„Všetko  sa dozvieš v ten správny čas zlatko“ usmiala som sa a vypľazila  jej jazyk
Pomaly som sa pozbierala a išla som pomalým krokom do kuchyne urobila som si kávu a posadila som sa za stôl.


S pohľadu Nialla

Ráno som sa zobudil s príjemným pocitom že mi odpísala,  predsa som včera  nepil tak veľa a tým som sa vyhol bolesti hlavy. Pozrel som sa na mobil bolo okolo  13:30 nemal som ani hovor ani novú správu  tak  sa rozhodol že pôjdem dole. Dole bol len Liam a Louis , Zayn s Harrym určite ešte spali,  „Bréé ráno“ pozdravil som ich
„dobre ako pre koho“ ozval sa Louis
„Prečo stálo sa niečo?“ opýtal som zo zvedavosťou v hlase   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára