piatok 17. mája 2013

Forever young



1.
Barbara :
„Barb čo ste to znovu vyviedli?“ Rose sa objavila pri mrežiach.
Zdvihla som sa z nepohodlnej lavice a mierila si to k nej. Policajt odomkol moju celu a hneď ako som vyšla ju znovu zamkol. Rose ma stále prepaľovala pohľadom.
„Neskôr.“ zašepkala som lebo na viac som nemali síl. Prišli sme až k stolu, pri ktorom sedel ďalší policajt.
„Posaďte sa“ s Rose sme si sadli „slečna keďže toto bol váš prvý priestupok stačí ak budete robiť 3 mesiace verejno - prospešné práce. Budete upratovať školu.“ Čože? Verejno - prospešné práce? Upratovať školu? Rose videla že chcem oponovať tak ma predbehla.
„Výborne to je super, kedy môže začať?“ Policajt začal listovať v papieroch. Hodila som na Rose vražedný pohľad a prestala vnímať. Nechcem robiť verejno - prospešné práce! Nechcem robiť nič. Prečo som sa ja sprostá dala do takej party? Nechcela som už nikoho z nich vidieť. Ani Luka. Nikoho! Ako mi to mohol spraviť? Oni vstávajú! Odchádzame. Konečne.
„Dovidenia slečny.“ pozdravil sa policajt.
„Dovi.“ odzdravila som. Pred dverami sa Rose zastavila a otočila na mňa. Prezrela si ma, začali si vyzliekať mikinu a podala mi ju.
„Obleč si ju, von je zima.“ usmiala sa. Až teraz som si uvedomila že mám na sebe stále to čo v klube. ( http://www.polyvore.com/barb/set?id=81809559-Musím vyzerať ako štetka- prebehlo mi hlavou. Rýchlo som si ju navliekla a vyšla von z tej diery.
„Prišla som autom.“ povedala a zamierila na parkovisko. Z kabelky vybrala kľúč a auto odomkla. Otvorila som si dvere na strane spolujazdca a  nastúpila. Hlavu som si oprela o okienko, zavrela oči a snažila sa ignorovať Rosine vyčítavé reči. No nedalo sa to.
„Čo ste to znovu vyviedli?“ pýtala sa stále dookola.
„Rose, prosím prestaň.“ zachripela som stále so zavretými očami.
„Fajn.“ povedala otrávene a zapla si rádio. Cesta ďalej prebiehala v tichosti. Rose zastala pred našou vilou. Rýchlo som vystúpila z auta a bežala do svojej izby. Zabuchla som dvere a zamkla. Nechcela som sa teraz Rose spovedať. Oprela som sa o dvere a zavrela oči. Potrebovala som to všetko vstrebať. Zavreli ma do basy. Čo je horšie kvôli Lukovi! Bola som taká hlúpa...
 Potrebovala som odísť. Odísť od všetkých, od všetkého. Problémy. Zo všade sa na mňa valia samé problémy. Musím odísť. Aspoň na chvíľku. S pod postele som vytiahla menší kufor, s ktorým som potom vošla do šatníka. V rýchlosti som si doňho nahádzala pár vecí a prezliekla sa. K červeným džínam som si obliekla šedé tričko a obula topánky. ( http://www.polyvore.com/barbara_escape/set?id=82406252 ) Rose som napísala odkaz aby sa nebála že si potrebujem oddýchnuť a mohla som vyraziť.

















Nieje to nič moc :/ ale snažila som sa... Nejak som stratila múzu :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára