streda 22. mája 2013

Forever young



2.
Paríž. Paríž bude mesto, v ktorom si oddýchnem. Čakám na svoje lietadlo. Letí mi to až o pol hodinku. Takže tu musím trčať. Sedím na tvrdej, nepohodlnej sedačke, so sluchátkami v ušiach a čítam si časopis. Mám pustenú môj obľúbený song od Simple Plan - This Song Saved My Life. Milovala som skupiny : Simple Plan a Maroon 5. Ale hlavne, milovala som Ollyho. Olly Murs. Zbožňovala som jeho texty. Boli úžasné! Ohlásili môj let. Postavila som sa, vzala veci a odišla k pani, ktorá mi vzala letenku a pustila dnu. V lietadle som si sadla na svoje miesto. Našťastie bolo pri okne. Ešte pred vzlietnutím si ku mne prisadol chalan. Nevenovala som mu nijakú pozornosť. Let bol úplne v pohode. Počúvala som stále dookola tú istú pesničku. Nejak sa mi zapáčila. ( http://www.youtube.com/watch?v=fJB-rsz0CNM ) Pozerala som sa na oblaky a hľadala v nich rôzne obrázky. Keď som ešte bývala s mamou a May robili sme to spolu. May. Konečne ju uvidím. Po tak dlhom čase. Pristáli sme konečne. Rýchlo som vybehla z lietadla. Našla som si svoj kufor, vyšla pred letisko a stopla si taxíka. Odviezol ma pred maminu vilu. Huh. Som zvedavá ako sa dostanem domov. Predpokladám že o 4 v noci nebude hore nikto. Dúfam že náhradný kľúč je stále tam kde býval. Vyšla som tri schody, kufor nechala pred dvermi a siahla pod kvetináč. Veľmi originálna skrýš... Bingo! Vytiahla som ho a strčila do zámky. Vzala som rúčku kufru do ruky a vkročila dnu. Všade bola tma. Čo by som mala čakať? Vyšla som schody do druhého poschodia. Pri prvých dverách som sa zastavila. Pomaly potichu som ich otvorila a nakukla dnu. May spinkala ako princezná. Veď ona vlastne je princezná. Moja princezná. Usmiala som sa. Zatvorila som a pokračovala na koniec chodby. K mojej izbe. Nič sa tu nezmenilo. Okrem toho že je všade prach. Otvorila som si balkónové dvere, kufor položila na posteľ a otvorila ho.  Vytiahla som si tričko s dlhým rukávom a našla som Lukove Calvin Klein boxerky. ( http://www.polyvore.com/untitled_31/set?id=82519089 )Vošla som do kúpeľne, vyzliekla  sa a pozrela do zrkadla. Pohľad mi padol na kľúčik na mojom krku. Bol od Luka. D o očí sa mi natlačili slzy. Rýchla som si ho strhla a hodila na dlážku. Vošla som do sprchového kútu. Pustila som si horúcu voda a teraz, až teraz som nechala slzám voľní prístup. Moje slzy sa miešali s vodou. Pomáhalo mi to.  Potrebovala som tie pocity konečne prejaviť. Smútok. Zlosť. Sklamanie.



















Ááááááááá! :) máte novú časť! síce je krátka ale snažila som sa :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára