pondelok 10. júna 2013

Forever young



3.

Po sprche som sa obliekla do pripraveného oblečenia. V izbe som si zatiahla záves a ľahla do postele. Zaspala som veľmi rýchlo. Bola som unavená. Ráno bolo v pohode. Teda ráno. Bol skôr obed. Myslím že si nikto nevšimol že som prišla. Z dola bolo počuť buchot a smiech. Vstala som s postele a zamierila do kúpeľne. Budem pre nich také veľké prekvapko. V kúpeľni môj pohľad hneď smeroval k zrkadlu. Nemala som kruhy pod očami. Aspoň niečo. Rýchlo som si opláchla tvár, umyla zuby a spravili drdol. V izbe som sa prezliekla do legín a trička. Vyšla som z izby a zamierila do kuchyne odkiaľ išli zvuky. Vošla som do kuchyne a zastala vo dverách. Žeby som si pomýlila dom? Pri linke stál chalan. Nespomínam si že by mama vravela niečo o sťahovaní.
„Báááálb.“ tak nič...
 „Ahoj zlatíčko.“ vyzdvihla som May na ruky.
 „Chýbala si mi.“ usmiala sa a objala ma. Stisla som ju a zavrela oči.
„Aj ti mne a strašne.“ usmiala som sa. Pomaly som ju položila na zem. May ma chytila za ruku a ťahala k stolu v kuchyni. Sadla som si na stoličku a May si posadila na kolená.
„Povieš mi kto je to?“ zašepkala som jej do ucha a hlavou ukázala na chalana, ktorý sa na nás zmätene pozeral.
„To je Mike. Stalá sa o mňa. Maminka musela niekam odísť.“ povedala nahlas. Povedzme si na rovinu nenápadnosť po mne nezdedila.
„Barbara.“ predstavila som sa.
„Mike.“ usmial sa. Wow. Bol vážne zlatý.
„Balb! Poďme niekde! Spolu.“  May mi zoskočila z kolien a začala pobehovať okolo. „Prosím.“ urobila na nás psie očká.
„Fajn. Ideme sa obliecť.“ povedala som zo smiechom. Vzala som May za ruku a spolu sme odišli k nej do izby. 
„Takže čo si chceš obliecť. Môžem ti niečo vybrať?“ obrátila som sa na ňu. Sedela na postieľke a pohybovala nohami spredu, dozadu. Bola vážne zlatá. Len kývla hlavou a znovu sa zamerala na svoje nohy. Hm... mamina na nej nešetrila.
„May! Máš viac oblečenia ako ja.“ povedala som so smiechom. Vybrala som jej modro-ružové šaty a pomohla som jej ich obliecť.
„Kde máš topánočky?“  opýtala som sa lebo som žiadne nevedela nájsť. May sa usmiala. Vzala ma za ruku a ťahala k môjmu šatníku.
„Mamina ho prerobila a dala sem topánočky.“ usmialo sa moje slniečko.


















Tešte sa, tlieskajte nová časť :D and :) foto Mika je už pri postavách :D :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára