pondelok 10. júna 2013

Forever young



4.

Pohľad Rose:
Trápilo ma to... Tak strašne ma trápilo vidieť ju smutnú. Nevedela som jej pomôcť. Vlastne som vôbec nevedela čo sa stalo. Hneď ako som zastala pred domom vybehla z auta a zamkla sa v izbe. Nepokúšala som sa k nej dostať a vytiahnuť to z nej. Vedela som, že keď bude pripravená povie mi to sama. Bála som sa o ňu. Posledné mesiace sa so mnou skoro vôbec nerozprávala a doma trávila minimum času. Pripadala som si tak sama. Ale aspoň som nebola jediná... Každý večer som chodila do parku. Každý večer som sedela na rovnakej lavičke, s rovnakou osobou. Rozprávali sme sa len minimálne. Len sme spolu sedeli a... ani neviem čo. Pomáhal mi a ani o tom nevedel. Pri ňom som bola sama sebou. Nemusela som sa hrať na silnú. Nevadilo mu keď som pred ním prejavila svoju slabosť. Bolo zaujímavé že som to pri ňom dokázala a to som ho ani nevidela. Dnes som do parky chcela ísť znovu. Tak nejak mi to prekazila Barb. Ale čo. Pôjdem tam. Aj keď tam nebude... potrebujem si to všetko uložiť v hlave. Rýchlo som vybehla do izby. Musím si niečo obliecť. Keďže Barb má  moju mikinu. Vzala som si prvý svetrík a odišla som z izby. Nechcela som sa prezliekať. ( oblečko : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=81803526Našla som kľúče, zamkla a hodila ich do vrecka. Pomalým krokom som sa vybrala do parku. Neponáhľala som sa. Vdychovala som chladný vzduch. Čím bližšie som bola “našej“ lavičky tím väčšie motýliky mi lietali v bruchu. 



























Krátka :D potrebovala som to nejako rozbehnúť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára