sobota 16. marca 2013

Stay strong



1.časť :
Pohľad Nat :
„No tak Ang. Je to posledná šanca si užiť!“ presviedčala som ju. „Angie poď. Nikde si s nami nebola. Prázdniny končia. Toto je posledná príležitosť užiť si!“ prehovárala ju Jess. „Tak fajn“ nakoniec povedala Ang. „Takže sa choďte všetky obliecť a za hoďku v hale.“ prikázala nám May. Všetky sme sa zdvihli z Anginej postele a išli sme do svojich izieb. Začala som sa prehrabovať v šatníku a vybrala som si čierne šaty bez ramienok do polky stehien, topánky na vysokom podpätku, náramok, náušnice a náhrdelník. V kúpeľni som sa jemne nalíčila vyžehlila som si vlasy a pomaly som kráčala do haly. Z obývačky som počula smiech tak som zamierila tam. Na gauči sedeli May a Jess. Jess mala krémové šaty bez ramienok, topánky v rovnakej farbe, doplnky a v ruke držala kabelku. Vlasy mala v cope. Vyzerala skvele. May mala oblečené modré šaty na jedno rameno. Čierne Lodičky s platformou. May sa nikdy nelíčila. Dnešok nebol výnimkou. Iba pery mala pretreté výrazným červeným rúžom. Períčkové náušnice a množstvo náramkov - to boli jej doplnky. Vlasy mala vyžehlené.  „Hej baby kde je Ang?“ opýtala som sa. „Pozri.“ povedala May a ukázala za mňa. Otočila som sa a zahľadela sa na Ang. Bola nádherná. Nikdy nenosila rada šaty. Rada ukazoval svoj piercing v pupku a tetovanie. Vzala si čiernu sukňu ku kolenám a modré tričko tesne pod prsia s logom supermana. Modré lodičky s mašľou. Jemný make-up a vlasy mala spletené do rybieho copu. Už dávno sa takto neobliekla. Od smrti Em. Potriasla som hlavou. Nesmiem na to myslieť. „Môžeme ísť?“ opýtala sa Ang. „Jasné poďme.“ odpovedala jej May.„Kam ideme?“ Ang sa na nás nechápavo otočila keď sme kráčala na opačnú stranu ako je klub.„Josh nás pozval na párty.“ odpovedala som jej. „U neho doma.“ dodala som keď na mňa stále nechápavo civela. „Aha.“ povedala len a ďalej kráčala po ulici. O desať minút už sme stáli pred domom Josha.  Hudbu bolo počuť aj na ulici. „Ideme dnu? Alebo tu chcete kysnúť?“ opýtala sa May so smiechom. „Ideme.“ povedali sme všetky naraz a zasmiali sme sa. Vykročili sme k dverám a keď sme chceli vojsť otvorili sa a stál v nich Josh s nejakými chalanmi. -Sú sexy- pomyslela som si. „Ahojte.“  usmial sa a začal nás objímať. Pri Ang sa zastavil a prezeral si ju. „Ouu vy sa nepoznáte. Josh toto je Ang, Ang to je Josh.“ Josh sa na ňu usmial, dal jej pusu na obe líca a ťahal nás dovnútra. Zastavili sme sa až pri bare. Josh nám dal všetkým poháriky s vodkou a pripili sme si.















 Outfit Nat
















Outfit Jess
















Outfit May


Outfit Ang









Tetovanie a piercing Ang

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára