štvrtok 14. marca 2013

You are my dream :)


Všetci sa na mňa tak divne pozerali že som pochybovala že ma tam chcú mať  „ja som Niall“ prišiel ku chpalec s blond vlasmi a usmial sa, tým úsmevom ma dostával do kolien „ja som Misch“ úsmev som mu opätovala „Mrkvááá“ podišiel ku mne chalan v pásikavom tričku, pozerala som na neho pohľadom WTF ? „to je Louis“ ujasnila mi Dan. Keď som sa zo všetkými zoznámila  sadla som si za stôl sedela som medzi Niallom a Harrym, zábava bola v plnom prúde, rozprávali sme sa blbli tancovali pili a všeko dohromady, keď som cítila ako sa mi alkohol rozlieva po celom tele vybrala som si s kabelky mobil a pozerala na čas bolo presne  3:26 rozhodla som  sa že pôjdem pre vlastné dobro domov. Akurát som si obliekala sako keď ma Niall chytil za ruku „odprevadím ťa“ „nemusíš zostaň tu“ usmiala som  sa „v takomto stave chceš isť sama ?“ „ty na tom nie si o nič lepšie“ zasmiala som sa a vypľazila mu jazyk“  len sa usmial a už ma ťahal za ruku k východu. Celú cestu sme sa rozprávali o všetkom neviem prečo ale mala som pocit že mu môžem veriť, zastali sme pred našou bytovkou a na rozlúčku sme sa objali vymenili sme si čísla a ja som utekala  dnu do bytu. Doma už bola Natt ale spala, však kto by nie keď  bolo  4:15. Išla som do kúpelne a dala si sprchu kvapky na mňa tak príjemne padali že sa mi vôbec nechcelo odtiaľ vyliezť  von  musela som sa prekonať aby som višla nakoniec  mi už začala byť zima tak som vyšla  von, išla som do izby prezliekla som sa a dala som si pyžamo.  Keď som si spomenula  na  dnešný deň musela som sa usmiať, prišla som unavená  k posteli zvalila sa na ňu a pomaly som zaspávala no prerušilo ma vibrovanie môjho mobilu prišla mi SMS „Misch ďakujem za krásny večer :) a chcel som sa ťa spýtať no či by si so mnou zajtra niekam nezašla <3 xx Niall“

S pohľadu Nialla

Keď  som  sa  s Misch  rozlúčil zavolal som si taxi , predsa nebolo to najbližšie . Ani som si neuvedomil a už som sedel v taxíku nadiktoval som mu adresu , zatiaľ čo som sa viezol rozmýšľal som o Misch  nikto predtým na mňa za taký krátky čas dojem neurobil ona bola iná zábavná, veselá ,krásna , múdra rozmýšľal  som  či jej mám  napísať SMS alebo nie , predsa by to bolo len  príliš  skoro doma sa poradím s Liamom . Pred domom som zaplatil a utekal domov, doma už všetci spali okrem  Liama  sedel v obyvačke a nervózne poklepkával nohou vošiel som so obvyačky a pozdravil som sa mu „Čauko prečo ešte nespíš?“ pozrel sa na mňa a zabíjal ma pohľadom „Si myslíš že sa mi dá spať keď sú 4 hodiny nad ránom a ty niesi doma ?“ daddy directioner  pomyslel som si „Bol som odprevadiť  Misch“ pozeral na mňa s vypúlenimi očami „Veď si ju iba dnes spoznal“ „zato ju nemôžem ísť odprevadiť?“ už som pomaly  dostával nervy  „Dobre nerieš to a nabudúce mi daj aspoň vedieť“ usmial som sa a na znak súhlasu som prikívol  „a Liam poradíš mi prosím ?“ „veď  vieš že hej tak dávaj“  usmial som sa a začal „čo si myslíš o Misch  ?“ usmial som sa a čakal čo povie na chvíľku sa zamyslel  „Však sa ty páči?“ troška ma zarazila tá otázka nevedel som čo povedať tak som len prikívol  „máš aspoň jej číslo ?“  „Si myslíš že by som ju nechal odísť   bez toho aby mi dala svoje tel. čislo?“ pozeral som na neho so zdvyhnútým obočím  „Tak načo čakáš napíš jej!“  priívol som a hľadal vo vačku mobil keď som ho našiel pozrel som na mobil a potom na Liama „tak načo čakáš?“ opýtal sa ma „veď už píšem!“ keď  som  dokončil vetu ukázal som ju Liamovi na znak súhlasu zodvihol palec hore  ešte raz sa nadíchol a stlačil odoslať . „už idem maj sa Liam a ďakujem“  „nie je začo a dobru už idem  aj ja“ zodvihli sme sa s gauča a rozdelili sme sa vlastnými cestami. Keď som bol v izbe lahol som si na posteľ a nevládal som ani pohnúť  prstom po chviľke som zaspal s úsmevom na tvári. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára